Min matglädje är försvunnen



Jag älskar allt som har med mat att göra, no doubt 'bout that! Men den senaste tiden har min matglädje försvunnit. Vet inte om det beror på att hösten är här och jag kommit in i något form av svacka, eller om det beror på annat.



Det jobbiga är i alla fall att all min inspiration och motivation till att laga mat är som bortblåst, något jag verkligen avskyr. Eftersom det knappt finns något bättre än att laga god mat som blir uppskattad. Jag är glad i mat! Äter mer än gärna god mat också, men denna månad har det hänt något, jag äter nästan bara under middagen på kvällen, under dagarna får jag inte i mig något.



Någon som vill tipsa om lite recept eller har tips på hur jag kan få inspirationen tillbaka?

Kommentarer
Postat av: simone

ser farligt gott ut :D

2010-10-28 @ 23:09:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback