Snart tar jag helg

Jobbar intenstivt med skolfotograferingar just nu, otroligt roligt men också väldigt krävande då man träffar runt 100-300 elever/dag. Men som sagt, otroligt roligt! Men idag är sista dagen för denna vecka, kort dag med sovmorgon har jag haft. Och drar alldeles strax igång med första klassen. Gymnasieelever, första året och porträtt är det som står på schemat. Och så slutar jag runt tre-halv fyra. Underbart!

Sedan blir det en välförtjänt helg, med personalfest ikväll och sedan bara ta det lugnt och njuta. Innan en ny vecka drar igång.

Vad ska ni hitte på i helgen då, mina vänner?

Ta hand om er alla, och glöm aldrig att visa kärlek gentemot varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback