Cuz you choose your own life to live.


modell: Alexander Diaz
fotograf: Jag, Marcela Diaz.
 
Jag beundrar min bror, en ung man med otroligt fantastiska och djupa tankar. En ung man som är så oerhört omtänksam till alla i sin omgivning. Finns inte en enda människa han inte skulle bry sig om, för han skänker en tanke till alla och vill på alla möjliga sätt alltid hjälpa till. Det är en fantastisk människa!
 
Jag beundrar min bror som inte låter vardagen stoppa hans liv, utan som har flyttat utomlands och njuter av sin tillvaro varje sekund. Han har flyttat utomlands för att kunna syssla med det han lever för, för att må bättre och för att slippa den trista vardagen hemma i kalla Sverige. Den behöver inte vara trist för alla, men han saknade något, något som inte fanns i detta land. Och nu är han där, i Barcelona, Spanien.. Skejtar, arbetar, umgås med vänner och skapar nya planer för sin framtid och sitt liv.
 
Jag beundrar dig bror, för du är så otroligt modig. Och jag älskar dig, för att du är den du är. ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

finns inte ord som kan beskriva det jag känner när jag läser ditt inlägg....ni är båda två fantastiska människor som är kärleksfulla både till er själva och mot andra...ni behövs i den här världen <3
kram

Svar: ååh nu sitter jag nästan och gråter på jobbet över dina och pappas fantastiska ord som ni skrivit. <3 vi har ju också lärt oss och formats av de bästa föräldrarna man kan tänka sig. Älskar dig mamma.
Marcela Diaz.

2012-09-12 @ 16:33:47
URL: http://livetsvackrating.blogg.se
Postat av: Papá

Jag beundrar mina barn... som har gett mig lyckliga stunder, kraft att vilja leva och kämpa igenom många barrierer... som gör att ögonen fylls med tårar när jag tänker på de eller när jag berättar för folk hur stolt jag är att just jag är deras far!
Beundrar de och saknar de så otroligt mycket, men de måste göra sina egna liv och det glädjer mig att de är de personer som de är.... otroliga!
Hijos los AMO mucho y siempre estare a vuestro lado... älskar er!!

Svar: Nu sitter jag med tårade ögon på jobbet papi, efter dina fantastiska ord. Saknar dig också otroligt mycket, och vi måste ta och träffas luego! Vi har ju lärt oss och uppfostrats av de bästa föräldrar man kan tänka sig. Trots att vägen ibland har varit svårt så har ni funnits där för oss och stöttat oss oavsett. Te quiero mucho papa, y nunca olvides eso! besitos. <3
Marcela Diaz.

2012-09-12 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback