Ett besök på hundcaféet!

I lördagsfor jag och Tommy till Stockholm för att ha en heldag med vår valp i storstaden. Mycket för att träna honom att gå bland mycket folk och annat som kan distrahera. Och snacka om att vi blev imponerade. Han åkte pendeltåg, tunnelbana, rulltrappa, gick på stora gator med massa folk osv. helt utan problem!

Vi passade även på att besöka HimmelskaHundar , ett otroligt mysigt kafé att ta sig till tillsammans med sin fyrbenta vän. Var nästan fullsatt och en himla massa hundar. Allt från Chihuahuor till Gran Danois. Och överallt var alla dessa hundar, hälsade på gäster på kaféet, lekte med varandra osv. Dit ska jag garanterat fler gånger och jag önskar att det fanns ett liknande ställe här i stan också!
 
Insåg även att Chihuahua är en rätt cool hund, och blev faktiskt rätt sugen på att ha en i framtiden. haha.
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

nu förvånade du mig igen, en chiuahua..det trodde jag aldrig ;-)
kram mamma

2012-11-24 @ 18:28:24
URL: http://livetsvackrating.blogg.se
Postat av: Liie

Vad mysigt med ett cafe där man får ta med sin hund! Nu är jag extremt rädd för hundar men gillar verkligen idén, måste vara fin gemenskap på ett sånt ställe :)

2012-12-05 @ 18:15:46
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Cissi

åh vad häftigt med hundcafé, hade jag ingen aning om att det fanns! :)

2012-12-14 @ 12:22:15
URL: http://juhliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback