we don't have to wait that long for summer



Jobbat hela helgen och idag är jag ledig. När jag vaknade till imorse var det snö på marken, så jag somnade om en stund till. Nu är snön borta, solen skiner men det är endast 2 grader ute och blåser som tusan.. Men jag tänker ge mig ut för en löptur ändå! Sedan blir det till att städa och plugga under dagen tror jag nog minsann. Laga lite fin mat till min älskade man också, vad ska man bjuda på för något gott idag?



P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© fotograf Marcela Diaz

Kommentarer
Postat av: PerfectionMakesMeYawn

Sounds like you´re having a terrific day! Thanks for showing our blog some love!! ;)



XoX

2012-03-19 @ 17:01:47
URL: http://perfectionmakesmeyawn.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Så super snyggt!

2012-03-25 @ 20:44:41
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback