När jag känner att livet måste levas

Jag börjar med att skriva att vi är hemma från Barcelona, vi kom hem redan förra tisdagen, men jag har inte bloggat så mycket sedan dess. Jag har, för att vara ärlig, knappt suttit vid datorn alls.



För det är ju såhär, jag har kännt under en längre tid att jag aldrig har tid för saker och ting. För att jag alltid jobbar och sådär, men så är det ju inte. Visst jag jobbar oerhört mycket, och jag har knappt tid att träffa min älskade sambo (då vi många gånger jobbar om varandra) Och när jag sedan har varit hemma från jobbet har jag ju fastnat här! Vid datorn!! Det har länge varit en bov för mig, man fastnar ju så lätt.

Så nu är det dags att börja leva livet som jag vill leva det. Ta tag i träningen ordentligt, efter en månads uppehåll, åka bräda, fota och göra det jag vill göra. Umgås med vänner och mannen i mitt liv! För det är det som är det viktiga. Inte skriva om mitt liv här i bloggen.

Så tyvärr får ni räkna med mindre uppdaterande, men jag lovar att jag kommer fortsätta uppdatera med bilder då och då, men när jag känner att jag har tid och ork för det. Sedan harj ag ju självklart en hel del bilder från Barcelonaresan att visa er också!!

Hoppas ni stannar kvar och fortsätter följa bloggen trots den låga uppdateringen. Och för er som gillar longboardfilmerna som dyker upp på fredagar så kommer de fortsätta dyka upp på fredagar, men möjligen genom tidsinställda inlägg.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag undrar om du skulle kunna skicka mig din mailadress? Jag har en inbjudan jag vill ge dig!

Hälsningar Johanna

2012-06-07 @ 22:01:52
URL: http://livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback