I hamnen med hundarna

Idag under förmiddagen har jag varit i Nyköpings hamn med min goda vän Robin, och hans två amstaffs. Plus vår egna lilla valp också såklart. Roligt att se hur folk kan komma fram till valpen, medan de backar undan för de andra två och tror att det är mördarhundar.. Trist det där, för det är bara media och människor som förstorat upp allt med att de är mördarhundar. Hur fina och gosiga hundar som helst ju. Och det finns fall av galna hundar oavsett ras!
 
Men men, nog om det. Den diskussionen kan jag ta i ett senare inlägg.
Mysigt var det i alla fall och nu har jag en trött valp som sover här hemma, perfekt eftersom jag strax ska ta mig till jobbet.
 
I
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder!=)

2012-08-15 @ 18:39:08
URL: http://sajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback