With the light to make you happy

Tävlar om valfri produkt från tv-spelsweb för 200 kr. Och jag har valt detta close-up filter som jag tror skulle kunna vara grymt när man lär sig hantera det ordentligt.

Veckans tema är Ljus och detta är mitt bidrag.



Temat är ljus och vad passar bättre än en ljus och fantastisk solig dag under vintern nu. Som annars är så kall och mörk? Denna dag var perfekt och jag tog en lång morgonpromenad, vandrade runt och njöt av solens strålar och den vita marken. Kom till forsen i Nyköping och vattnet som forsade skapade is som flög runt och bildade ännu mer ljus och därav den ljusa "skuggan" som blir i mitten. Det var inte bara jag som njöt av vädret och vyn, utan det var även det söta gamla paret nedanför också.


Kommentarer
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Jaså? :) Hur är det i Barcelona då? Har aldrig varit där hehe. :)

2012-02-20 @ 12:19:58
URL: http://perfektionist.se/
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Lät ju helt okej faktiskt! :D Är det varmt där nere också? :) Antar det iom att det är Spanien.. Om jag inte är helt ute och cyklar? haha :)

2012-02-20 @ 12:22:07
URL: http://perfektionist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback