Blir lite dålig uppdatering när...

man inte här hemma, och jag kan inte annat än be om ursäkt! Har befunnit mig hemma hos pappa dessa dagar för att bl.a. göra lite viktiga saker. Men även för att få umgås med pappa och farfar och spendera lite fin tid med dem.

Hade med mig datorn för att jag tänkte att jag kunde hinna redigera foton och blogga lite, men självklart så glömmer jag laddaren!! Smarta jag sådär på morgonkvisten..

Men nu är jag tillbaka och jag har både film och foton att fixa med! Spännande spännande!

Kommentarer
Postat av: Jorge

jätte fin besök..... man ska ta vara på den tid vi är tillsammans.... jätte trevlig att ha er här!

tusen pussar hija hermosa!

TKM

2012-02-09 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback