no name



Dålig på det där med rubriker ibland. Men sitter och dricker mitt morgonkaffe nu, ska alldeles strax iväg för lunch på stan med en vän jag inte träffat på länge. Och ikväll är det jobb som gäller.. Precis som hela förra veckan. Jobb jobb, hela tiden. Mer snö kom ju igår så jag längtar tills den försvinner igen så man kan börja dra ut med brädan mer. Längtar så oerhört mycket efter sommarkvällar utomhus, glidandes på våra longboard. Alla tillsammans, vännerna och jag.

Här får ni också en bild jag tog på Viktor för ca två helger sedan. Solen lyste, vi åkte bräda och bara chillade runt.

Kommentarer
Postat av: mary

Sv: Hur länge har du åkt? :) ja de ser väldigt roligt ut :)

2012-04-02 @ 13:35:56
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback