Colours to smile for!

Hade en himla rolig fotografering i helgen med Anna. Blev riktigt nöjd med fotona och det känns verkligen som jag utvecklas i mitt fotograferande, vilket känns spännande!

Anna var grym att fotografera. Hon kändes så naturlig i sin stil, vilket är fantastiskt! Älskar verkligen stilen och att hon vågar stå för den hon är och inte skäms överhuvudtaget. Och det är ju grymt, speciellt i detta samhälle då nästan alla är kopior av varandra och vågar inte stå ut. Så känslan är fin i bilderna, och Anna är så snygg!




Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

WOW säger jag tillbaka!!!!!! Anna hon ser ju helt amazing ut och jag gillar hennes stil. Jag gillar alla som är sig själva!!



Och du har ju lyckas fånga detta otroligt bra!!

Du utvecklas hela tiden och jag ser alltid fram emot att kika in här på din blogg!



Kram

2012-04-13 @ 01:29:15
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: NiNjAhÅk-Z3-F4mou5-1 ;P

färgklad flikka! : D

me like! ; P

<3

2012-04-16 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback