För alla Longboardintresserade!

Juan Rayos är, enligt mig, den bästa longboardfilmaren (knäppt ord, men ni fattar) jag vet. Hans filmer kan ge så extremt mycket känsla och sätter ett sug i mig där jag vill lära mig mer och åka mer.

Och nu kommer det även upp en långfilm som heter Endless Roads där ett gäng tjejer tar en Road trip genom Spanien och besöker olika vackra platser och åker bräda, njuter av livet och har kul tillsammans. Och Juan Rayos är mannen bakom kameran..

Efter att ha sett trailern här nedan så blir jag oerhört sugen på att se filmen, så ikväll vet jag vad jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: CJ

Åh, tusen tack för dina fina ord. Vad glad jag blir! :)

2011-09-27 @ 19:18:35
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback