Då var det ännu en dag fylld av jobb. Jag...

Då var det ännu en dag fylld av jobb. Jag har räknat ut att jag kommer jobba totalt 24 dagar i rad nu, utan någon som helst ledighet. Visst det är kul, men också oerhört krävande.. Speciellt eftersom det för det mesta är praktik och under helgerna är det extra jobb. Så ingen vila eller tid för mig på ett bra tag. Men jag ska visa framfötterna och göra ett grymt jobb på praktiken som håller på i fyra månader, samtidigt som jag söker andra jobb. Insåg även precis att jag måste ta med mig block och skisspennor så jag kan skissa på idéer till fotograferingar, när jag har lunch. Hinner ju inte fota om dagarna, så då får jag bygga på idé-skafferiet! Men nu ska jag återgå till tidningen och soffläge den sista halvtimmen av lunchen. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback