Ännu ett fint linne från Kan Dee!

Förra veckan fick jag hem ett paket från Kan Dee som jag beställt några dagar tidigare under den underbara 50% rean. Ett schysst och snyggt linne med peacemärket. Passar mig perfekt, även fast det är väldigt långt. (Kanske jag som är kort) Men blir snyggt och snyggare beroende på hur man bär det. Så tack ännu en gång Kan Dee för att du gör så många bra saker, och jag älskar ju plaggen. Tror detta är mitt fjärde linne jag köper därifrån! Hade iof en t-shirt också, men den blev för liten så den har jag skänkt vidare.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Och din super snygga poncho! MY god kvinna vad vacker du är! <3

2011-09-07 @ 23:39:29
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: Sofia ( fotografy.blogg.se)

sv: Så fort jag fått pengar så ska jag köpa mig två hårddiskar, en med alla råfiler på, och en som jag redigerar på. Säkrast så, och vill verkligen inte vara med om detta igen! ;)

Jättefin blogg! :D

2011-09-09 @ 14:27:23
URL: http://fotografy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback