Låååååång arbetsdag

Idag har jag en otroligt lång arbetsdag.. Börjar nu kl. 7 och ska göra iordning massa för eftermiddagens aktvivitet. Det är nämligen så att företaget där jag jobbar har en golftävling bland sina kunder. Så runt tolv kommer vi befinna oss ute på en golfbana, börjar med lunchbuffé och sedan ska alla anmälda sätt igång och spela.

Det är många hål och om jag fattat det rätt så brukar det ta ganska lång tid att spela golf. Vad vi ska göra är jag inte riktigt säker på än, men det kommer jag få veta senare antar jag. Hemgång är väl räknad till runt tiotiden, så jag får se när jag är hemma. Blir som sagt en lång dag för mig och imorgon börjar jag kl. 7 igen, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback