datorkrasch ännu en gång..

Igår när jag vaknade så tyckte jag att det puttrade konstigt i vardagsrummet... La märke till att ljudet kom från datorn och när jag knallade dit för att kika så insåg jag att den kraschat igen. Tommy hade dock varnat mig för att det skulle hända igen då hårddisken brytit ihop totalt.. Så det är bara att se till att fixa en ny hårddisk för att datorn ska funka. Kul kul när man verkligen har pengar till det..! 

Men men, jag kan ju klara mig utan dator, det enda tråkiga är att jag inte har någonstans att redigera foton eller blogga ordentligt.. Trist som tusan, men ajg hoppas ni håller er kvar och kikar in här ändå för lite uppdateringar.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback