Buenos Dias

God morgon på er kära läsare!

Hoppas ni mår bra allesammans, själv är jag enormt trött och hade tyckt att det var skönt att ligga i sängen en stund till. Men så blir det ju inte då jag börjar jobba kl. 7.. Ikväll ska jag dessutom vara barnvakt, mysigt värre!

Måste berätta en grej som jag är stolt över, har ju tränat i två veckor nu inför vasastafetten och första veckan klarade jag knappt av att springa 2 km utan att vara helt slut och vilja spy... jaapp, ingen kondis här inte! Men igår när jag var ute och tänkte springa 5 km så blev det hela 8,2 km på 48 minuter. *applåder* Kändes gryymt bra.

Men nu ser jag att klockan har blivit mycket, ha det fint allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback