Onsdag 23e mars, 2011

Hejsan allesammans!

Jag har ju glömt att berätta att jag fått extrajobb på EM Möbler, var och skrev på anställningsbevis förra veckan. Så nu är det klart! Just nu är det dock varannan helg, men jag hoppas självklart på mer tider. Och jag tänker göra allt för att lära mig mer och ta in all den informationen de ger mig. Ställa upp hela tiden och jobba, jobba, jobba!

Idag börjar också min första provdag på jobbet. Så ska alldeles strax åka dit och se vad jag får lära mig idag. Spännande.

Men nu ska jag göra mig iordning så jag inte kommer försent.
Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Elin Björklund

Grattis till jobbet Marcela! Vad troligt att du fick det och vilken tur för dem att de fick dig!!!



Lycka till med allt

2011-03-24 @ 09:21:28
Postat av: Åsa

hoppas att du hade en superbra dag :)

kram

2011-03-24 @ 19:05:30
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback