Ingen Motala och sista dagen med jobbcoachen

Tar mig inte till Motala idag då jag blev väldigt skeptisk till resa och intervju. Men så kan det vara ibland. Istället hade jag turen att få jobba lite under eftermiddagen och det säger jag ju inte nej till. Jag hoppas bara att min röst orkar bära, så får väl vara tyst resten av dagen och vila halsen.

Vill bara tacka min underbara jobbcoach också! Som peppat, bollat idéer och stött mig under mina tre månader hos henne. Gått väldigt snabbt men det har varit väldigt kul och rogivande. Har aldrig varit jobbigt att gå upp på morgonen när jag ska träffa henne, utan snarare att det varit som en höjdpunkt under dagen. Hon har hjälpt mig enormt mycket och jag är nu mer taggad än någonsin till att verkligen få ett jobb. Så när jag väl har jobbet där, då lovar jag att bjuda på fika! Cupcakes kanske? . Men detta är förhoppningsvis inte sista gången jag träffar/pratar med henne.

Vad som händer mer idag återstår att se? Dags för lunch snart, ska väl plocka lite och skriva inköpslista. Så jag kanske hinner handla lite innan jag drar iväg och jobbar.

Vad har ni för planer för veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback