Härliga torsdag!



Idag känner jag mig pigg och glad igen trots min lilla svacka jag hade igår. Jag har en helmysig topp i mintgrönt på mig som livar upp den gråa himlen utanför. Och hela förmiddagen har jag spenderat på Proauto/bmw Nyköping för att fota bilar. Lika kul varje gång då jag verkligen trivs med människorna som jobbar där borta. Så har haft det roligt med blixtar, bilar och mycket prat och sådär. Trevligt trevligt!

Nu ska jag slänga i mig lite lunch också innan jag tar mig till arbetsförmedlingen. Ska börja få sådan där ungdomsgaranti, så lite extra cash blir det! Göööött! Och nästa vecka ska jag till studievägledare också, vad jag ska göra där kan ni ju gissa men får berätta mer om det senare. ;)

Nuu lunch, magen är sur på mig jööh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback