Gick inte så bra på stan

Kom hem med en topp, hade gärna velat hitta lite mer men vet inte riktigt vad som hände med mig när jag stod där i provhytten. Jag är egentligen en sådan tjej som alltid är glad och ser till att ha ett positivt synsätt på det mesta.

Och jag har under de senaste två åren mått väldigt bra i mig själv. Varit nöjd med kropp och så, men idag i provhytten hände något och jag kände mig så otroligt tråkig till utseende. Ingen glädje som kunde lysa igenom och jag blev bara ledsen. Jag tyckte jag var både tjock, kort och allmänt BLÄIG. Testade jeans - jag avskyr att prova jeans - och tyckte jag hade en tråkig platt rumpa och sådant.

Tur att jag hade min underbara sambo, som även fast han inte förstod varför jag blev ledsen, kunde hålla om mig och säga fina saker. <3

Så jag får  göra ett nytt försök till att hitta schyssta kläder i färg(!!) imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback