femtonde mars tvåtusenelva

Strålande sol ute och jag ska alldeles strax ta mig in mot stan. Blir ett möte hos en studievägledare och sedan får vi se vad dagen har att bjuda på. Är så trött på att bara sitta hemma och vara arbetslös nu, så jag får väl ta och köra lite seriöst arbetssökande idag (IGEN). Skriva en lista kanske på företag man kan söka till? haha, desperat snart...

Men men, solen får mig i alla fall på bra humör, så det är ju positivt. Samma sak med min älskling som också får mig på bra humör, fint det ju. Han är ett riktigt stöd som ställer upp och finns där för mig. <3

Nu ska jag dricka upp mitt glas med kall mjölk och sedan ta mig ut i solen.
tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback