En kul kväll

Var en riktigt rolig kväll igår. Satt hos ett par vänner, spelade kort, charader och Wii, drack gott och hade det väldigt roligt. Runt halv tolv insåg vi att det kanske var dags att röra sig mot krogen, så dit var vi påväg. Träffade lite roliga människor och dansade en del. Hade gärna dansat mer men med en trött sambo så tog vi oss hem runt halv två istället.

Idag vaknade jag pigg som en lärka redan kl. 9 på morgonen. Låg kvar i sängen och började känna mig ganska rastlös. Men jag är uppe, pigg och glad och är riktigt sugen på att träna lite också...

Nästa planerade fest blir första helgen i april och då ska jag röja som en galning tillsammans med min vän Lisa. Vi ska dansa och skaka rumpan tills det blir hål i dansgolvet! Så jag hoppas ni hänger på ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback