Vilket väder det var inatt!

Igår var det en chillkväll hos Lisa för att fira Calle som fyllde år. Blev lite vin och trevligheter. Sedan när det var dags för alla att ta sig till krogen så åkte istället jag, älsklingen och en annan Kalle hem. I spöregn och åskoväder.... på Longboard!. Men daamn vad fint det var, de starka blixtarna gjorde att hjärtat slog ett par slag extra och det pirrade lite i kroppen.

Vi satt under en bro en stund och bara lyssnade och njöt. Det var ett par fina minuter innan vi åkte hem och tog av oss de blöta kläderna och torkade longboardsen torra.

Vaknade kl. 4 inatt också av att vädret blev ännu värre. Musiken sattes igång automatiskt och mobilen började blinka i laddaren. Sedan hörde jag världens smäll i samband med en blixt och det lät som att den slog ned någonstans då det inte kändes som en vanlig åskknall! Hela rummet lyste upp och blinkade flera gånger och åskan var precis ovanför taket.

Låg och lyssnade ett tag då jag inte kunde somna om och när ovädret dragit sig bort en bit kunde jag fortsätta sova.

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

vädret har verkligen varit helgalet!:)

sv: ja men visst är det Foki^^

2011-07-22 @ 23:10:08
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback