God morgon allesammans!

Rolig dag att vakna till, när det är grått och trist ute. Men det är inte mycket att göra åt så det är bara att hålla humöret uppe.

Idag har jag lite planer som ska göras, bl.a. tänkte jag nu på morgonen starta en ny surdegskultur och se till att börja baka bröd igen. Känns så dumt att köpa hela tiden när jag kan göra det själv.

Sedan ska jag ta mig till arbetsförmedlingen och lämna in papper och se till att boka en tid med nyföretagarcenter. Leta runt lite efter revisorer också hade jag tänkt och skriva det sista på min "affärsplan". Söka jobb och städa. Kanske inte världens roligaste saker att göra, men det är viktiga grejer och det passar perfekt denna trista måndag.

Är sugen på att ta och måla om sängen också, som jag och Tommy pratat om, men väntar nog tills han är hemma. Vi behöver nog kolla på färg tillsammans.

Men nu är det nog dags att sätta igång, kanske steka pannkakor eller baka scones också, då jag inte har någon frukost hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback