Dåligt bloggande och mycket tankar under helgen

Tid och ork till bloggen finns inte riktigt just nu, jag är ute och gör saker hela tiden. Eller försöker hela tiden hålla mig sysselsatt med någonting. Har inte ens hunnit redigera klart fotona jag tagit på de tre tjejerna, men det kommer lite i taget.

En hel del energi har gått åt oro nu efter terrordådet i Norge. Tycker det är så enormt tragiskt och ofattbart, och jag förstår verkligen inte hur ondskan kan ta över en människa så pass mycket att man vill skada så många personer som han gjorde.. Så jag skickar många tankar till de anhöriga och de drabbade, ingen borde få uppleva detta som hänt, någonsin...!

Är så otroligt tacksam över vad jag har, mina nära och kära runt om mig. Och det är det vi ska vara, glada och tacksamma för att vi har ett liv, glöm inte att se dig om och se de där små fina sakerna som faktiskt berikar ditt liv...!

Jag lovar att försöka blogga lite mer, försöka fota mer också. Men vädret har ju inte tillåtit det nästan, då det bara regnat och sådär. Men hoppas på en longboard-session snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback