vackra hemmagjorda ljusstakar!


Lite tråkig bild, men glömde damma basen där ljusstakarna står...

Här är de snygga ljusstakarna vi har hemma, som jag dessutom gjort själv! Frågade mamma om hon hade några tomma fina flaskor hemma och självklart hade dem det. Så jag fick tre tomma champange-flaskor som jag tyckte hade vackra former. Sedan spraymålade jag dem i en matt svart färg och lät dem torka på balkonen i något dygn.

Sedan blev det att pynta dem med något fint uppe vid halsen och jag har använt mig av glitter till den ena, vanligt snöre med en pärla till den andra och den tredje fick stå tom. Är riktigt nööjd med dessa ljusstakar och de står sig fint här hemma. Får bli en bättre bild längre fram när jag vet exakt var de ska stå och sådär.

Enkelt att göra och kostade nog inte mer än 50 kr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback