Tar till vara på dagen

Sitter ute på landet hemma hos mamma för tillfället. Tog mig hit för att umgås och samtidigt låna skrivaren för att skriva ut lite CV osv. Vaknade tidigt imorse också och har väl hunnit med lite granna än så länge. Bl.a. jobbcoach och postat foton jag fått hem efter framkallning.

Så nu blir det att skriva om mitt cv, skriva ut och skicka in. Blir lite pankaks-lunch snart också, gott för jag är sjuukt hungrig nu.

Vad händer mer idag? Hem, städa och fixa och så får vi se vad som händer mer. Läsa en bok och pyssla kanske. Är ju viktigt att ta till vara på dagarna tycker jag, och oj vad mycket piggare man blir när man får uppleva lite solljus nu också!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack så mycket!

2011-01-03 @ 14:23:40
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback