Spänd och lite nervös

Nu har vi bokat att tapetsera på söndag. Roger (mammas sambo) är så extremt snäll och hjälper till, så jag ska bjuda på lunch och fika hade jag tänkt. Ååh, är både spänd och lite nervös för att sovrummet äntligen ska bli klart. Kommer vara så skönt att äntligen ha större plats i vardagsrummet, äntligen få sova i ett sovrum och så ökar ju möjligheterna för mig att kunna få inreda massor!

Sedan är jag lite nervös för att det kommer kännas så enormt konstigt att få sova i ett sovrum nu efter att ha bott i vardagsrummet ett tag. Har aldrig sovit i sovrummet hemma hos oss då det varit stängt ett tag. Men nuu äntligen!! Äntligen har vi fått tummen ur..!

Och självklart kommer jag fota massor nu av hur det ser ut här hemma och hur inredningen blir. Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback