Morning.

Idag är det jobb som gäller, vilket betyder att jag inte kommer uppdatera allt för mycket heller. Nu när jag vaknat till ordentligt så är det första jag ser på nyheterna i Nyköping att ännu en restaurang brinner. Fan så synd, den enda indiska restaurangen som finns i Nyköping. Vad har hänt?

Blir i alla fall jobb och efter jobbet ska jag se om jag hinner baka bröd, beror på hur lång tid det tar, annars tar jag det imorgon! Kanske slänger in ett tidsinställt inlägg också, jamenvisst!

Ha en fin dag i blåsten nu.

Kommentarer
Postat av: Becca

Här snöar det som bara den! Och tack så mycke för den fina kommentaren, det blev bättre iaf :)



Ha en bra dag själv!

2011-01-06 @ 10:51:20
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback