Jag vet, jag vet..

Blir inte mycket bloggande för mig när jag jobbar, fy skäms, men ett jobb är alltid ett jobb och det går självklart före bloggen. :-)

Har dock inte så mycket att säga idag egentligen. Har haft en riktigt lugn och skön kväll nu efter jobbet, något som verkligen behövdes. Kikat på en film som var heelt fantastisk och jag förstår inte hur jag har kunnat dissaden så hårt tidigare och valt att inte se den.. Step up 2! Det har även gjort att jag starkt funderar på att ta upp dansen igen, grymt sugen nu.

Men nu ska nog jag och älsklingen fortsätta spela lite tv-spel innan jag somnar.

Någon mer än jag som blev så glad av dagens solstrålar och plusgrader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback