Hej-cam-på-dig!



Ojhopp, första cambilden för iår! Inte för att jag använder min cam speciellt ofta, rättaresagt aldrig. Ska plocka lite av det sista i lägenheten, och snart är den så fin, så fin. Städat hela förmiddagen med älskling, eller när vi var två så gick det fort, inte ens en halvtimme!

Tända lite ljus och ha mig för snart kommer nog Linnéa förbi också, oj vad det var länge sedan vi umgicks! Så blir te, tjejmys och prat. Haha nästan så jag känner mig som 15 igen, lite fnittrig.

Men idag är jag på ett otroligt bra humör, vet inte vad det är. Men vill bara prata och skratta och massa sådana härligheter!

Vad har ni gjort idag och var det någon som såg solförmörkelsen?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh du köpte army skjortan du med! :D Visst är den snygg! :D

2011-01-04 @ 23:45:33
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback