Galet snygga smycken!



Jag är galen i tvåfingersringar - Check!
Jag är tokig i vackra smycken - Check!
Jag fyller mer än gärna på i mitt smyckesträd - Check!
Jag klär bäst i silver - Check!
Jag önskar att jag hade kvar min piercing i övre delen av örat - Check!

Japp, jag är riktigt sugen på dessa snygga smycken från JFR, kikade igenom tidigare idag och dessa fyra är de jag verkligen föll mest för. Hade jag haft kvar min industrial i örat hade jag kunnat ha korset med kedjorna, men tyvärr blev det infekterat och jag tog ut den piercingen för många år sedan.

Tvåfingerringar är det snyggaste jag vet just nu! Har en sådan ring med en rosett men skulle mer än gärna välja den med korset. Tycker också att JFR har väldigt vettiga priser, så när jag får lön ska jag nog kika in där igen ;-)

Vilket smycke är erat favoritsmycke?

Kommentarer
Postat av: JFR

Fint inlägg! :) Inom kort kommer våra två håls örhängen komma med "ear cuff" så att även dom utan hål i övre örondelen kan bära dessa godingar. / JFR

2011-01-17 @ 20:33:19
URL: http://www.JFR.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback