Dans dans dans, dans överallt!

Jaaa, det har skett något Dancemania i min värld, eller i mitt huvud kanske. Jag är helt såld på dans, lyrisk när jag ser schyssta dansare och det har varit väldigt mycket dans runt om mig. Kanske är det ett tecken att jag ska ta upp det igen?


bild tagen här


Igår kollade vi som sagt step up 2, och inatt drömde jag att jag tog upp dansen och började gå nybörjarkurser igen. Är riktigt sugen och vet att det finns här i Nyköping. Har flertal vänner som dansar, bl.a. Liza, och det gör mig mer sugen också. När jag lyssnar på musik ser jag bara rörelser till musiken och känner pulser i kroppen i takt med basen.

Dans, dans, dans, DANS! Jag vill dansa...!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får komma hit och dansa lite med mig :) Tänkte försöka mig på och dansa imorn tror jag om tån vill :) hihi. Men vore kul att börja en nybörjar kurs, dock tror jag salsa är för svårt för mig.. hmm.. måste lära mig använda höfterna :P

2011-01-30 @ 10:32:48
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback