torsdag 24e februari, tvåtusenelva

Godmorgon allesammans!

Ganska trött idag, antar att det blev rätt sent igår när vi kom hem ganska sent också. Idag har jag mycket inplanerat känns det som, det är i alla fall hela dagen som går åt. Först på morgonen är det den vanliga fotograferingen jag har på torsdagar, nämligen av lite bilar. Vill ni kika på dem bilderna kan ni klicka er in här.

Sedan ska jag träffa mamma och lillebror också. Ska bli mysigt, eftersom det var ett bra tag sedan nu! Och senare ikväll ska jag även sitta barnvakt. Så det blir en lugn dag, men ändå förhoppningsvis en fin dag. Något som är lite tråkigt är att det snöar ute igen, och det är inte lite snö som kommer.. Uusch, kan vi inte bara få vår snart? Vill ha ljus och färg ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback