Presentinslag och loppis



Sitter och väntar på sambon just nu som är och besiktigar bilen. Ska slå in en present till pappa också som vi fixat, passar honom perfekt! Sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Tänkte ta en tur till Stockholm men det kanske blir för sent, så vi får se vad vi hittar på!

Juste, igår var vi ju på loppis, och jag hittade absolut ingenting. Jag blev mest förvånad över hysterin som var där och folk som fyllde korgar med saker som de skulle köpa. Kan man verkligen hitta mycket på en loppis?

Men nu ska jag slå in paketet och så får jag väl visa lite bilder på vad det kan vara ;-)

Vad ska ni hitta på denna lillördag?

Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Vad tycker du om trailern till Natalie Portman & Joseph Gordon-Levitts nya film? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback