Hello beautiful!

Hoppas allt är bra med er! Ny vecka och mer snö, härlgit tycker jag! Blir alldeles strax upplockad av två vänner, vi ska nämligen ut på Loppisjakt. Kan bli intressant då jag sällan (Läs: aldrig) köper på Loppis och något fynd kanske man hittar som man kan rusta upp och ha hemma. Ska kolla lite till sovrummet kanske, som något nattduksbord eller liknande. Kan bli riktigt bra.

Vad som händer mer idag då? Jag hade tänkt pyssla lite och fixa lite hemma, igår gjorde jag lite fint men ska städa lite mer hade jag tänkt. Och sedan har jag en liten grej jag ska testa också men det får jag visa er sedan!!

Ha det så fiint nu allesammans!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

härligt, det är dunder här :) Haft en bra helg annars? kram

2011-02-21 @ 12:42:02
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback