En väldigt trevlig familj

Tjingeling!

Nu är jag laddad för en helmysig kväll med lite vänner och älsklingen. Är på väldigt bra humör idag också, hela dagen har flytit på fint även fast jag hade punktering på bilen imorse och fick lämna in den på däckservice.

Fotograferingen imorse gick strålande, och sedan har jag och Tommy städat lägenheten hela eftermiddagen. Och då menar jag verkligen städat, för fyyyyfaen vad vi har röjt!! Men det känns bra, lite småsaker som ska plockas undan, slängas och skickas upp på vinden. Frääscht.

Sedan blev det ett besök hos en familj där jag kanske ska börja vara barnvakt. Grymt trevliga var dem och det kändes verkligen bra under hela besöket. Var roligt, lättsamt och väldigt spännande. Så det är lite sådär som min dag har sett ut.

Har ni haft det bra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback