En kväll i dansens tecken

Igårkväll blev det en utekväll som gick i dansens tecken, drack en enda drink och sedan blev det istället bara vatten. Efter så mycket dans skulle det inte kunna gå att dricka alkoholhaltiga drycker enligt mig, då man blir så extremt svettig och bara vill KLUNKA i sig drickan man har. Så vatten passade mig fint.



Dansade allt inom latinokulturen kändes det som, merengue, cumbia, bachata (som jag fick lära mig då) och salsa. Har nog inte svettats såhär tidigare i mitt liv om jag ska vara ärlig, inte ens när jag kör hårdträning på gymmet. Var en av de bästa utekvällarna någonsin, helt klart! Det roliga var att jag var ute med min pappa och hans vänner. Och vi träffade på många andra människor därborta.

Hela jag lyste hela kvällen kändes det som, jag kunde inte sluta le och njuta. Kändes som att vara tillbaka i Chile. Värmen, gemenskapen, glädjen som alla delade där är helt otrolig!! Och det var folk i alla åldrar, från 20 år till 50+, Hur fantastiskt är inte det?

Men nu ska jag inte tråka ut er med min otroliga kväll. Fast jag tipsar gärna om Clandestino (som klubben heter) om du tycker om att dansa!

Kommentarer
Postat av: Vera Maya

Great blog :)

2011-02-28 @ 06:06:25
URL: http://wildcanyonsandwhiskey.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback