Ville bara önska er en god jul

God jul till er fina som läser min blogg! Har haft en mysig julafton med familjen i Södertälje. Vi grillade och åt gott. Men det kändes inte som ett julfirande och jag kände att min jul inte var fulländad... Saknar min bror och min älskade farmor för mycket för att känna att julen just nu är något att fira.

Hade även en fin kväll igår med familjen i Stigtomta. Där vi smååt lite av julmaten, pratade och myste. Lillebror fick även öppna julklappen från mig, Tommy, Brorsan, Pappa och farfar, farmor också såklart.. En synth som det spelades på resten av kvällen, han kommer bli bra en dag, otroligt grym!! Tackar även för den fina julklappen som jag och Tommy fick. .

Har ni haft ett fint julfirande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback