2011 - Året som gått, part I

Det har varit ett väldigt händelserikt 2011. Mycket som hänt, både bra och dåligt.. Men om vi börjar om från början så kunde det se ut såhär.

Vi hade finfin tjejmiddag med massa knäppa händelser!




Jag och älsklingen tog en tripp till London för att mysa med varandra.


En annan gång åkte vi till Stockholm tillsammans.


Och firade morfars födelsedag tillsammans med familjen.

Och jag och mamma gick på klubbkväll på Make up Store

Vi började ta longboarden på riktigt stort allvar och var ute varje kväll när värmen infann sig.

Jag bakade över 100 cupcakes och sålde på öppet hus till Nyföretagarcenter i Nyköping.

Och vi lagade fantastisk mat, som t.ex. fiskgratäng!

Gustav började spela Kornett och hade uppvisning i skolan.


Och vi umgicks med fina vänner utomhus och hade det härligt hela kvällarna.


Lärde mig dricka rödvin på balkongen.

Och gick på kurs tillsammans med pappa och Lottis, i hur man skär grönsaker lite sådär fint.

Mycket grönsaker blev det!


Fotograferade vackra Elin, med min gamla kamera.


Jag och älsklingen åkte på roadtrip till Italien!

Kan vara en av de finaste resorna jag har gjort.

Italien var underbart, fick ju spendera underbar tid med min älskling och hans släkt!


När vi kom hem åkte vi monsterbil.

Och sommaren hade börjat på riktigt.

Familjemiddagar blev det också

Och en resa till Eskilstuna Zoo med vännerna.

Vi var ute och grillade en del, vid sådana här vackra platser.

Var och såg Americo och Chico Trujillo i stockholm med min papi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste bilder min vän



TACK för ett helt otroligt, underbart fantastiskt år !!!!

2012-01-01 @ 15:01:05
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad härliga bilder! :D



- Skickade en invite till dig! ;)

2012-01-01 @ 22:44:59
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback