Tro på det, för det finns här intill.



Denna låt är grym, riktigt grym. Det som gör den ännu finare är att varje gång jag hör den så tänker jag på en underbar vän som jag saknar något så enormt mycket. Alice. Vi har varit på två livespelningar med Syster Sol tillsammans, vi köpte skivan på den första, lärde oss låtarna utantill och sjöng högt och falskt. Så synd att vi bor så långt ifrån varandra, men det ska inte behöva vara ett hinder. Bara vi ser till att träffas så, vi tror ju på det.

Älskar dig vännen min.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Sv: jag har alltid velat ha en drömfångare så när jag hittade den här i Berlin kunde jag inte låta bli att ta med den hem. Kärlek!

Skulle gärna köpa en bräda, men jag måste spara på pengarna om jag ska kunna fara tillbaka till Berlin. Men får jag någon gång chansen att prova på tänker jag defintivt ta den! (:

2011-12-01 @ 20:12:56
URL: http://somensvala.blogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: tack så hemsk mkt för hjälpen :D

2011-12-01 @ 21:34:49
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: alice

marre.. <3

saknar dig som fan och skulle verkligen behöva en sann vän som du just nu.

snart snart snart kommer jag hem över jul och då ska vi göra allt det där vi aldrig annars hinner med. sjunga högt och falskt, skratta högre än högst, smutta lite väl mycket på glöggen och göra fåniga poser framför din kamera, låtsas att vi är bättre än alla och leva varje dag i en film med lyckligt slut.



älskar dig.

2011-12-02 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback