Longboardevent i Stockholm

Uppe extra tidigt idag, just för att jag och Lisa ska på ett Longboardevent i Stockholm. Jag skrev om några killar för ett par veckor sedan, då de åkte Linköping-Stockholm. En av dem killarna och en annan vän till honom kör en nästan repris på åket! De åker från Stockholm till Borlänge, och de gör det för barncancerfonden. Så vi ska till Stockholm och träffa dessa killar och sedan åka en sväng med våra brädor. Uuuunderbart! och dessutom får vi chans till att träffa fler longboardåkare, hur bra som helst!

Igår var jag och Lisa även ute och åkte en långsträcka med våra brädor. Har lite filmer vi ska knäppa ihop och göra något skojigt av sedan. Men vi åkte i alla fall runt fyra mil igår. Nyköping-Oxelösund + extra! Och ni anar inte hur seg jag är i kroppen igår.. Dum som jag är ibland så glömde jag stretcha och det får jag känna av idag!

Men nu är det dags att göra sig iordning, Lisa plockar upp mig om en halvtimme sedan bär det iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback