Låång lång natt..

Usch vad dåligt jag sov inatt, och inte många timmar blev det heller. Det är så att Tommy är borta hela veckan och jag tycker det är jättejobbigt att sova ensam.. Saknar honom massor redan, även fast han bara åkte igår och kommer hem ikväll. Men han åker igen till helgen och är borta till söndag då.

Såå jag sov knappt något alls inatt, känns verkligen segt att somna runt halv fem och sedan vakna till och från pga värmen och vara svettig.. Men, halv tio gick jag upp och därmed har jag sovit alldeles för få timmar.

Men nu slänga i mig frukost och göra mig iordning, ska träffa Cissi senare idag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; jättekul att du hittat hit :)



PUSS

2011-08-31 @ 18:01:12
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: MOLLIE

har haft samma problem jätte länge. har inte kunnat sova men endå vart såå himla trött.. sånt är inte kul :/

2011-08-31 @ 19:59:29
URL: http://mollieabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback