En lugn sensommarhelg

Känner på mig att det kan bli en fin sommarhelg, jag tycker även att det känns som att hösten är på g. burrburr! Men gårdagen var fin, jobbade halva dagen och hann även med att fixa lite saker på arbetsförmedlingen, vilket gjorde att jag kände mig lite stolt över mig själv.

Blev en lugn kväll igår med lite vänner och tv-spel också, men tyvärr lite för sent för mig då jag jobbar idag. Så jobb nu, 9.45-15, imorgon också men en timme senare. Ikväll ska vi ut i skogen och se om vi också kan hitta lite svamp! Och sedan blir det myspys med älsklingen. Det behöver jag verkligen då vi knappt hunnit spendera tid tillsammans. ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

tror faktiskt att ni båda behöver en lugn kväll tillsammans :)

kram

2011-08-13 @ 12:14:22
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback