Jag är lycklig som har mina nära

Jag vill bara skrika ut hur glad och lycklig jag är över att ha så fina människor runt om mig. Människor som ständigt stöttar mig, som min älskade Tommy eller min familj. Tommy är den som ständigt ger mig stöd, tröst och kärlek och jag är så oerhört lycklig över att vi har ett sådant underbart förhållande tillsammans. Orden räcker inte till för att beskriva min kärlek till honom.

Sedan är jag oerhört lycklig som har min familj. Mamma, pappa, mina två bröder, Roger, Farmor & Farfar, Mormor & Morfar. Ni alla är fina, hjälper till när jag verkligen behöver det, ger mig glädje när jag känner mig som mest otillräcklig. Jag önskar jag kunde tacka var och en av er på alla speciella sätt, men jag vet inte riktigt hur jag skulle göra det. Så jag hoppas ni läser detta och förstår.


Kommentarer
Postat av: Åsa

tack älskade dotter..du är helt underbar :)

2011-04-26 @ 09:07:55
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback