Lite mål för framtiden



Kan vara bra att sätta fram lite mål om framtiden, för att skapa motivation och saker att göra för att nå fram till dem. Hittade mål som jag hade satt upp för ett år sedan, och jag har väl inte gjort allt riktigt som jag velat.

Det som fortfarande står på listan för mina mål är:
* Starta eget företag
* Skaffa körkort (
har varit riktigt seg där...)
* Springa tjejmilen (
Börja träna igen alltså, fixa gymkort osv.)
* Resa mycket utomlands

Det är det jag inte gjorde från förra året, men det jag faktiskt gjort är att skaffa jobb, erfarenheter, flyttat hemifrån och framförallt må bra. I mig själv och min kropp först och främst.

Något jag också tänkt lägga till på min lilla lista är att renovera lägenheten och göra den finare än vad den är. Vi är på stor g äntligen med sovrummet, vilket känns bra.

Brukar ni skriva upp mål och drömmar?

Kommentarer
Postat av: Åsa

låter som riktigt bra mål ser fram emot att få springa med dig på tjejmilen :) du kan ju alltid köra upp haha

kram

2010-09-09 @ 21:40:54
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

vad är det för företag du vill starta? :D

2010-09-15 @ 13:40:11
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback