As a Queen



Gjorde detta smycke i augusti någon gång, men har helt enkelt glömt att visa det för er. Det pryder min hals nästan varje dag och jag är grymt nöjd med det. Enkelt, snyggt och skulle pryda vilken snygg hals som helst! Själva kronan är faktiskt från en ljusdekoration jag fick, men där själva nålen gick sönder när jag hade den i plånboken för att inte tappa bort den. Tänkte att jag inte kunde slänga något så snyggt, så varför inte göra ett smycke av det?

Ska se till att komma igång och göra lite smycken igen, kanske redan ikväll?

Vad tycker ni, skulle ni kunna tänka er något sådant smycke?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Smart användning av den trasiga ljusdekorationen. Blev verkligen kanonläckert!!!

2010-09-29 @ 08:30:12
URL: http://cissiscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback