Helgsplaner

Hinner inte göra en snygg lista idag, så det får istället bli en liten lista här.

Torsdag:
Foto av bilar
Möte med Chefen
Södertälje
Övningsköra och plugga

Fredag
Plugga
Hitta vinterjacka?
Övningsköra

Lördag
Övningsköra och plugga
koppla av?

Söndag
Övningsköra
Hem och äntligen få träffa älsklingen

Så ser mina planer ut för helgen. Ska köra så mycket som möjligt och plugga skiten ur mig. Därför har jag också beslutsångest om jag tar med mig min dator eller ej. Skulle vara skönt att ha den, samtidigt som jag vet att jag lätt kommer fastna framför den.

Men kan vara bra när jag gör mina "övningsprov".

Jaja har halva dagen att tänka ut vad jag ska ha med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback