Tävling om snygg klocka



Jahopp, jag passar på att skriva lite om en tävling jag är med i. Där man kan vinna en sådan där grymt snygg och stor klocka att pryda hela väggen med. Riktigt sugen på en sådan i vardagsrummet sedan när vi fått ordning.

Du kan i alla fall tävla om denna klocka på bloggen CarlssonKarlsson, bloggaren med egen webbutik. Hur nice som helst!

Det enda du behöver göra för att tävla är att skriva om tävlingen och sedan kommentera.

Och om jag inte skulle vinna, så kanske man ska försöka göra denna klocka själv?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Klockan finns att köpa på mio, stod och höll i den till huset först:) hehe :) Luncha med mig idag, har smsat dig! ;)

2010-11-03 @ 10:03:25
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback